The best Side of درمان قطعی سیاتیک

Wiki Article

اگرچه ما به طور قطع نمی دانیم که چه چیزی باعث اختلالات خود ایمنی می شود، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید: آیا ژن های شما می توانند احتمال ابتلا به یک بیماری خود ایمنی را برای شما افزایش دهند؟پاسخ کوتاه … بله، اما …

ما در کلینیک و آزمایشگاه ساواژنوم آزمایشات ژنتیکی، مشاوره ژنتیکی و توصیه های مدیریت مراقبتی را برای مراجعین ارائه می دهیم. مهارت پزشکان متخصص ژنتیک ما در بررسی اختلالات ژنتیکی شناخته شده یا مشکوک که بر بیماری زایی افراد مبتلا به بیماری خودایمنی تأثیر می گذارد به شما کمک می کند. ما به بیماران در موارد زیر کمک می کنیم:

از آنجا که سیستم ایمنی بدن بسیار پیچیده است، روش های بالقوه زیادی وجود دارد که این سیستم می‌تواند دچار خطا شود.

اگر فرد علائم آنافیلاکسی را نشان داد، هر کسی که همراه او است باید فوراً برای کنترل علائم او اقدام کند.

هر ماده‌ای که بتواند در سیستم ایمنی، پاسخ ایمنی ایجاد کند «آنتی ژن» یا پادگن نامیده می‌شود. در بسیاری از موارد آنتی ژن یک باکتری، قارچ، ویروس، توکسین یا یک جسم خارجی است.

تیازولیدین دیون‌ها عملکرد انسولین را در چربی و عضله بهبود می‌بخشند و همچنین تولید گلوکز را در کبد کاهش می‌دهند. این دارو شامل روزیگلیتازون و پیوگلیتازون است.

سالمندان باید در رژیم غذایی خود از غذاهای سبک و کم کالری استفاده کنند .

عوامل محیطی مانند گرما، خستگی شدید، خوابیدن زیاد، افت فشارخون ناگهانی و افزایش فشارخون هنگام تغییر وضعیت بدن

باید به دانش‌آموز دیابتی در هر زمان حتی در حین کلاس درس اجازه داده شود قندخون خود را اندازه‌گیری کند و گاهی نیاز است معلم برای ثبت نتیجه تست به او کمک کند.

برخی عوامل وجود دارند که به سیستم ایمنی بدن در مبارزه با پاتوژن‌ها کمک می‌کنند یکی از مهم‌ترین آ‌ن‌ها آنتی‌بیوتیک‌ها هستند. آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توانند برای کمک به سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت‌ها توسط باکتری‌ها استفاده شوند.

به همین دلیل کنترل دائم قند خون می‌تواند از ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت جلوگیری کند.

علاوه بر این اگر قند خون بالا باشد آن را پایین آورده و به درمان دیابت نیز کمک می‌کنند.

اختلالات درمان جدید بیماری خود ایمنی هورمونی مانند افزایش سطح هورمون تیروئید، نقص هورمون نارسایی آدرنال و هیپوفیز

با علائم دیابت بیشتر آشنا شوید

Report this wiki page